Kwaliteit

Kwaliteit van zorg staat bij Thuiszorg Samen Gezond hoog in het vaandel. Daarom laten we onze zorg- en dienstverlening regelmatig controleren door cliënten en door onafhankelijke organisaties.

Klanttevredenheid

Het leveren van kwaliteit wordt met name bepaald door de tevredenheid van de cliënten. Het meten van de tevredenheid van cliënten gebeurt daarom regelmatig. Het zegt iets over de waarde die onze cliënten toekennen aan de zorg- en dienstverlening, maar het is ook een middel om te kijken wat er nog beter kan. Thuiszorg Samen Gezond laat iedere twee jaar de cliënttevredenheid meten door een onafhankelijk onderzoeksinstituut. Thuiszorg Samen Gezond laat dit jaar opnieuw een onafhankelijke cliënten onderzoek uitvoeren. In 2018 was het gemiddelde een 8,9.

HKZ-keurmerk

Thuiszorg Samen Gezond heeft al haar zorg, en dienstverlening een HKZ-keurmerk.

HKZ is een onafhankelijke organisatie die nagaat of alles goed is geregeld en of er goed rekening wordt gehouden met de cliënten. Elk jaar wordt gecontroleerd of Thuiszorg Samen Gezond dit keurmerk ook verdient.  De auditor kijk rond, bekijkt documenten, praat met zorgmedewerkers, managers en met de cliënten.

Voor meer informatie: hkz.nl. De externe audit wordt uitgevoerd door Dekra. Ook houden wij zelf jaarlijks onze eigen interne- audit zodat we zeker zijn dat wij het goed voor u regelen!

Bekijk hier onze certificaten.
HKZ Certificaat – Thuiszorg
HKZ Certificaat – Bieden van thuiszorg, begeleiding en wijkverpleging

Zorgkaart Nederland

Daarnaast kunnen cliënten, mantelzorgers en vrijwilligers waarderingen geven en lezen over onze zorg en dienstverlening op ZorgkaartNederland.nl. Graag nodigen we u uit om hier uw mening kenbaar te maken. De positieve reacties delen we. Met uw feedback gaan we aan de slag om onze zorg en dienstverlening blijvend te verbeteren.